Головна » Комунікаційно-контентна безпека » Відповідь Президента

Відповідь Президента

Інколи підтвердження твоєї правоти зовсім не радує.

В жовтні 2014 року ми з колегою підготували документ «Щодо удосконалення комунікацій Президента України із суспільством». Ці чотири сторінки нашого бачення публічної системи управління державою передали П. Порошенку через одного із його (найближчих і донині) соратників. Як сказав наш візаві, ознайомлення з документом було у літаку під час поїздки, якщо не помиляюся, в тодішній Дніпропетровськ. Згодом у нас відбулася приблизно така телефонна розмова:

  • Ну, що, віддав?
  • Віддав.
  • Прочитав?
  • Прочитав.
  • І що?
  • Поклав у папку.

Очевидно, в папці документ лежав довго. Відповідь ми отримали через чотири з половиною роки.

«Президент додав, що в Україні необхідно запроваджувати нові стандарти публічної діяльності.

«Перша помилка – комунікаційна. Стратегічна комунікація була повністю зруйнована. Рішення приймалися кулуарно, а навіть якщо вони були абсолютно правильні, вони не викликали довіри в суспільства. Бо треба було навчитися в нових умовах. Це те, що нас теж відрізняє від Росії – ти маєш переконати суспільство, і це буде правило наступних п’ять роки. І зміна стратегічної комунікації: коли ти поясниш, коли ти врахуєш зауваження громадських активістів – це точно буде працювати краще. Я визнав цю помилку», – наголосив Президент». Укрінформ, 09.04.2019 02:12

Сьогодні представляю цей документ громадськості. Але деякі пункти там свідомо пропущені. Втім, суть залишилася.

Щиро ваш Валерій Король.

 

 

Президенту України

ПОРОШЕНКУ П. О.

 

Щодо удосконалення комунікацій

Президента України із суспільством

(військово-стратегічний аспект)

 

Вертикально-ієрархічна система управління державою після Майдану втратила свою традиційну легітимність і стала негативним подразником для мас.

Гасла, висунуті під час Революції Гідності, набули практичного значення у свідомості українців і тепер є визначальними для подальшого розвитку держави. Нерозуміння цього аспекту є згубним для влади будь-якого рівня.

Реалізацією обіцянок Майдану і потужною заявкою на перспективу є перехід до ПУБЛІЧНОЇ системи управління державою.

Одна з найбільших проблем, яка склалася протягом останнього часу і яка суттєво збільшує негативне сприйняття нової влади суспільством – недостатній рівень масових комунікації публічного інституту Президента із відкритим суспільством громад.

Причина полягає в тому, що суспільству пропонується масштаб бачення проблем держави Президентом як персоною, а людей цікавить передусім механізм досягнення мети та конкретний результат для кожного громадянина від Президента як Влади.

БУТИ ПОЧУТИМ І БУТИ ЗРОЗУМІЛИМ – РІЗНІ РЕЧІ.

Виходом із ситуації, коли рівень протестних настроїв різко збільшується, може бути перехід влади до абсолютної ПУБЛІЧНОСТІ. Це, своєю чергою, передбачає термінове формування нових кадрово-технологічних підходів до інформаційно-комунікаційного напряму роботи та створення відповідних комунікаційно-контентних підрозділів, зокрема у безпековому секторі.

Необхідність зосередження інформаційно-комунікаційної роботи саме у безпековому секторі викликана необхідністю активного та дієвого протистояння інформаційній агресії Росії, яка за своїми масштабами переважає агресію військову і має більш потужний і відтермінований в часі ефект.

Слід зважати на те, що Росія воює не стільки за територію, скільки за свідомість і душі населення України, першочергово, у східних і південних областях. Неврахування цього аспекту може мати непередбачувані наслідки.

Орієнтовна схема діяльності інформаційно-комунікаційного напряму безпекового

сектору :

АПУ: підрозділ стратегічної аналітики з формуванням комунікаційно-контентних дій на рівні вищого керівництва держави (Стратегічний комунікаційний центр).

РНБОУ: підрозділ оперативно-стратегічної аналітики з формуванням інформаційно-сценарних планів протидії (Ситуаційний центр).

Міністерство оборони: підрозділи аналітики інформаційних потоків; інформаційної протидії; роботи із східними територіями та АРК (Департамент масових комунікацій).

МВС, СБУ: відповідно до компетенції

Основні функції стратегічного комунікаційного центру АПУ:

(6 пунктів)

Базові напрями діяльності Ситуаційного центру РНБОУ:

(11 пунктів)

Можливості Департаменту масових комунікацій Міністерства оборони:

Міністерство оборони України повинно нести безпосередню відповідальність як за безпековий простір України загалом, так і за низку споріднених суспільно значимих тематик (ОПК, космос, високі технології подвійного застосування, військову історичну пам’ять тощо). Для досягнення інформаційного домінування йому необхідно мати структуру національного масштабу (Департамент масових комунікацій), яка буде адекватно присутньою в інформаційних полях держави. Для повноцінного функціонування структури Департаменту масових комунікацій необхідно виокремлення Центру аналізу інформаційних ризиків та моделювання сценарних рішень (ЦАІЗ МОУ).

Центр аналізу інформаційних ризиків та моделювання сценарних рішень має функціонувати як самостійний підрозділ Міністерства оборони з одночасним підпорядкуванням РНБОУ. Структурно він би мав виглядати так.

Перший технологічний рівень:

Другий технологічний рівень:

Третій технологічний рівень:

Сучасна ситуація перенасичення інформаційних полів публічними негативами різної класифікації (виклики, ризики, загрози) які реалізовуються Путіним через страх, невпевненість, приниження і навіть істерики, технологічно доводять,що в сьогоднішній особливий час (війна) в глобалізованому світі ПУБЛІЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ стає найважливішим суспільним капіталом, який виявляється через контентно-візуальні ЗМІСТИ, СЕНСИ, які керують МОТИВАЦІЯМИ громадян і територіальними громадами щоденно і повсякчас.

Державі і суспільству нагально слід відповідати на такий динамічний режим в адекватних масштабах національної безпеки. Очевидно, що ефективна протидія не організована не тому, що немає кадрів, ресурсів, мотивацій, а тому, що ПУБЛІЧНІСТЬ до сьогодні НЕ ВВАЖАЄТЬСЯ вагомим ресурсом ГЕОСУСПІЛЬНОГО ЗНАЧЕННЯ України. Цей ресурс КІНЕЧНИЙ, бо вимірюється технологічними зусиллями найдорожчого показника стану суспільства – УВАГОЮ. Увага згодом переходить в ДОВІРУ до авторитетних спікерів, а відтак впливає на ДОЛІ не тільки громадян і громад, а і ДЕРЖАВ глобалізованого світу.

Президент України започаткував цей стиль у своїй діяльності, але він Не СТАВ ще стилем державного управління.

1 Бал2 Бали3 Бали4 Бали5 Балів (Голосів: 4 Рейтинг: 5,00 out of 5)
Loading...
Переглядів: 1 357

Залишити відгук

adminarmyua@ukr.net | © 2014-2020 ARMYUA
Повне (часткове) використання матеріалів дозволяється за умови наявності прямого гіперпосилання на адресу матеріалу на сайті armyua.com.ua